BERTENAGA BERIBADAT DI BULAN RAMADHAN..



ASSALAMUALAIKUM WBT

Pejam celik pejam celik.dah 3bulan dah mak cuti berpantang.. next week dah masuk kerja :), diam x diam x lama pastu RAMADHAN tiba lagi.. SYUKUR ya ALLAH kerana diberikan peluang untuk menemui Ramadhan kali ini. meningkatkan amalan. bulan BONUS utk UMAT islam semua.

Bila time Ramadhan je mesti banyak yang bermasalah GASTRIK (betol2 or tipu2 tak tahu la kan) pastu akan adalah sindrom kehausan melampau. bagi ibu-ibu menyusu cam mak ni pulak mesti risau tentang production EBM..

Dah fikir-fikir mak akan consume Perfomance Drink Shaklee la pasni + ESP+ Alfafa semua tu untuk tujuan pengekalan tenaga dan membantu penghasilan EBM di bulan puasa. as usual kita berusaha sedaya mungkin kan.

KENAPA PERFOMANCE DRINK DI BULAN RAMADHAN?

  • ia akan membantu mengelakkan dehidrasi, dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa. Setelah berbuka pula, Performance Drink juga membantu anda untuk menambah semula tenaga. Pasti anda akan kekal ceria sepanjang puasa jika diamalkan sebelum tidur & sewaktu sahur. Rasa Oren yang menyegarkan! juga membantu dalam penyususn ibu di bulan Ramadhan in sha allah.


KENAPA ber'ESP' DI BULAN RAMADHAN?

  • MEMBANTU kita untuk kekal bertenaga sepanjang hari. Pengambilan makanan berprotein tinggi di waktu sahur boleh membantu mengurangkan rasa lapar lebih lama kerana, kadar pencernaan & penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan tinggi karbohidrat. Malah, sumber protein yang baik juga akan bantu menyerap kolesterol, mencantikkan kulit serta menganjalkan payudara. Tidakkah anda mahu tampil jelita dan tampan di pagi AidilFitri nanti? kombo pakej bertenaga+berseri (tambah lagi dengan supliment tarawikh di Ramadhan)

MEALSHAKE??!!!

  • ya!!!! MEALSHAKE bukan hanya untuk anak2 ye IBU-IBU dan BAPAK2 budak pun boleh minum sebab.... dalam MEALSHAKE terkandung...Multivitamin & multimineral, yang dilengkapi dengan sedikit protein & fiber. Sesuai bagi anda yang berasa sukar untuk menelan pelbagai jenis vitamin/ suplemen di sepanjang bulan Ramadhan ini. Fiber membantu sistem penghadaman berfungsi dengan baik, serta membuatkan anda berasa kurang lapar lebih lama. Hanya bancuhkan dengan segelas susu rendah lemak, dan anda boleh kongsikan khasiatnya seisi keluarga!
KOMBO PUASA SESUAI UNTUK SEISI KELUARGA!!

WE OFFERED THE VERY HOTTTT PRICE!!!
PM/SMS/WHATSAP: 0196486209
Ary Masyury Yuryko (FREE cONSULT)
HANYA DI: Love Healthy and Beauty


1 comment: