Untuk bakal imamku.

tinggal lagi beberapa hari utk bertukar status.. kadang tu tertekan jugak dengan perasaan sendiri.. tapi insyaalah dia akan menjadi ketua keluarga yang baik dan saya akan cuba hormat dia.. walaupun dia macam tu.. dia tetap menyentuh hati kerana sanggup menerima semua kelemahan saya. saya x sangka akan jumpa org yang macam tu. saya patut bersyukur. terima kasih ya allah. tapi hidup x kan selalu ada bunga bunga. of coz disebalik kesempurnaan tersembunyi kelemahan.. dan kelemahan dia buat saya rasa kurang sabar dan selalu saja stress. Anyway saya tetap sayang dia,, bakal imam saya. saya mmg lemah dan slalu jugak perlu perhatian, saya pun manusia.. semuanya agak complicated... sangat dan sejujurnya saya semakin takot dengan kehidupan yang bakal saya lalui... saya sakit bila saya mula sayangkan sesuatu dan seseorang.. dengan cara yang berbeza.
 

No comments:

Post a Comment