its ALL abouT WaTeR!!

its all about WATER...

hmmm today nak share about wAtEr...

biasalah tensen xde air ni sejak stay here.. mmg x dapat dinafikan krisis air selalu

saja berlaku.. anyway kisah disebalik ketiadaan air yang ingin di kongsikan... i nak KongSikan sOmethiNg Else...


RaKaN..TemaN... SahabaT...

hmm dah lama i heard abouT oNe of "my FrienD" boleh ke saya istilahkan dia as a "friend" seems like NO! je pon..tapi saya kan baik hati.. this "Friend" selalu je ade benda yang dia tidak puas hati... pasal my relation ship(before) now i da declare enggage with somebody then dia boleh pulak cari hal lain ade benda yang x kena.SumPah dengan Nama Tuhan Saya Tidak akan Menulis Entri Ini tanPa Bukti..Dah selalu sangat saya dengar KETIDAKPUASAN HATI BELIAU

sebab dek banyak peristiwa antaranya:-
1) kereta= mintak tolong i then salahkan i..please laaaa... salah jangan salahkan orang lain..nak jugak guna nama org lain utk dipersalahkan "what a _ _ _k she is"
MOTIF dia apakah???

2) PlaN: wen somebody dont want to listen to ur pLan why shud u be EMO..there might be a reason why???

yang dapat disimpulka disini Why U must blame other..why u have to be back stabber?
MOTIF kamu apakah? nak jadi "leader" yang semua orang dapat ikot telunjuk kamu?

Hey Listen here:: saya tak HINGIN dianggap sebagai KETUA.. Saya menolong dengan IKlas se mampu saya..Saya Juga Ada Hak Saya Sendiri!! SAya tak perLu KAMU untuk menyibuk Hal Peribadi saya KERANA saya memang TIDAK INGIN...

AND LOOK:: segala kata kata NegatIF oRang TerhaDaP kamU saya JUga Mendengarnya..TeTapi memang WajaR seKIranya MereKa berkaTa BEGITU... Maaf sebeLum ini mungkin Saya TIDAK SETUJU dengan Kata2 mereKa..TETAPI KINI Saya lah Orang yang sangat BERSETUJU

NOW I KNEW WHO IS MY FRIEND AND SILENT ENEMY..

SO pLeAse MiND Your OwN BisnEs..sEBeLum Aku BerTindak lUaR kawaL HarM!!

No comments:

Post a Comment